نماینده رسمی دانشگاه ها و کالجهای مالزی با 14 سال سابقه

اطلاعات عمومی کشور مالزی – آب و هوا – دین – زبان

اطلاعات عمومی کشور مالزی

 نام لاتین کشور مالزی: Malaysia . اطلاعات عمومی کشور مالزی شامل جمعیت، آب و هوا، دین و زبان مردم مالزی میباشد که در این صفحه به توضیح هر کدام میپردازیم

کشور مالزی به صورت تقریبی دارای 28 میلیون نفر جمعیت میباشد و در جنوب شرقی آسیا قرار دارد. پایتخت کشور مالزی، کوالالامپور است ولی در 25 کیلومتری شهر کوالالامپور ، شهر تازه تاسیس پوتراجایا واقع شده است که این شهر به پایتخت اداری مالزی نامگذاری شده است ، چرا که اکثر وزارتخانه ها و مراکز اداری در شهر پوتراجایا واقع شده اند .کشور مالزی در 31 آگوست 1957 میلادی توانست استقلال خود را بدست بیاورد.

زبان مردم مالزی: زبان رسمی مردم مالزی، مالایی میباشد. و زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم استفاده میشود، زبان مورد استفاده در کلیه دانشگاهها و ادارت انگلیسی میباشد و اکثر مردم به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند. حتی در اکثر فروشگاه های مالزی یکی از شرطهای استخدام دانش زبان انگلیسی میباشد چرا که اکثر فروشگاه ها مشتریان خارجی دارند.

آب و هوای مالزی: بعد از یکسال زندگی در مالزی به واقعیت یکنواخت بودن آب و هوا در مالزی پی خواهید برد، معمولا دمای هوای مالزی در همه مناطق بین 20 الی 30 درجه سانتی گراد میباشد، و در اکثر روزهای مالزی بارندگی وجود دارد ( فقط باران)  که در بخش غری مالزی ماه های شهریور تا اذر فصل بارانهای شدید میباشد و در بخش غربی مالزی، ماههای مهر تا اسفند موسوم به فصل بارندگی شدید میباشد . دوستان زیادی که تصمیم دارند برای سفر تفریحی و توریستی به مالزی بیایند در مورد بهترین زمان سفر زیاد سوال میپرسند، لازم به ذکر است که ماه مبارک رمان و همچنین سال نو چینیها یکی از بهترین زمانهای برا سفر به مالزی میباشد و دلیل آن وجود بیشترین فستیوالهای خرید و تفریح در این مواقه در مالزی وجود دارند.

دین مردم مالزی: دین رسمی مردم در کشور مالزی اسلام میباشد ولی دین های دیگری در این کشور وجود دارد .در حال حار تقریبا 60 درصد مردم مالزی مسلمان میباشند

 

کانال تلگرام ما کلیک کنید و عضو شوید : https://t.me/MNeducationGroup

صفحه ما در اینستاگرام کلیک کنید و فالو کنید : https://www.instagram.com/mngroupmalaysia/


اخطار: 
متاسفانه وبسایتهای گزارش شده اند که مطالب وبسایتهای گروه ما را بدون کسب اجازه کپی میکنند و بدون ذکر منبع در سایتهای دیگر قرار میدهند و نمیدانند که مطالب ما بر اساس قوانین مالزی ممکن است هر ماه تغییر کنند . طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از سایتها بدون کسب اجازه ممنوع میباشد و پیگرد قانونی دارد. بر این اساس کلیه وبسایتهای MN Group مجهز به قویترین نرم افزارها برای پیگیری این موارد میباشد و هر هفته گزارشی از سایتهایی که مطالب ما را کپی میکنند از طریق ایمیل به ما اعلام میشود و در اولین فرصت گزارشی به همراه لینک سایت شما تنظیم و به شرکت گوگل ارائه و پیگیری های لازم در این زمینه اعمال میشود . در صورتی که تمایل دارید مطالب سایتهای MN group  را کپی کنید و در سایتهای دیگر قرار بدهید متن زیر را میبایست در پایین مطلب کپی شده در سایتتان قرار بدهید .

این مطلب از سایت ( لینک سایت ما ) گرفته شده است .

مطالب مرتبط