نماینده رسمی دانشگاه ها و کالجهای مالزی با 14 سال سابقه

مدارس بین المللی در مالزی | مدارس اینترنشنال مالزی | هزینه

مدارس بین المللی در مالزی

مدرسه بین المللی به مدرسه ای گفته میشود که زبان تدریس در آن مدرسه انگلیسی باشد . در مالزی هم تعداد خیلی زیادی مدرسه بین المللی وجود دارد با سیستمهای آموزشی متفاوت . با توجه به اینکه بعضی از والدینی که برای کار و یا تحصیل به مالزی سفر میکنند و ترجیح میدهند فرزندانشان را در مدارس بین المللی مالزی ثبت نام کنند ، در این پست مطلبی مختصر و مفید در مورد مدارس بین المللی مالزی و همچنین بهترین مدارس بین المللی در مالزی مینویسیم .

 

مدارس بین المللی در مالزی
مدارس بین المللی در مالزی

نکات مهم برای ثبت نام در مدارس بین المللی در مالزی :

۱-قبل از ثبت نام فرزندانتان در مدارس اینترنشنال در مالزی ابتدا اطمینان حاصل کنید که سطح زبان انگلیسی فرزندان خوب به سمت عالی میباشد چرا که تحصیل در این مدارس به زبان انگلیسی میباشد . والدین زیادی هستند که سطح زبان انگلیسی فرزندانشان پایین است و بعد از ثبت نام فرزندانشان در مدارس بین المللی مالزی فرزند آنان با دلیل ضعف در زبان انگلیسی بعد از مدتی از تحصیل انصراف میدهد که این باعث تضعیف روحیه فرزند و از دست دادن زمان و هزینه های زیادی میشود . لطفا این نکته را قبل از هر چیزی در نطر بگیرید و اگر واقعا تمایل دارید فرزندانتان را در مدارس بین المللی مالزی ثبت نام کنید ابتدا در کشور محل اقامتتان و یا اگر ساکن مالزی هستید فرزندتان را در کلاسهای امادگی زبان انگلیسی ثبت نام کنید و بعد از اطمینان از سطح زبان فرزند اقدام به ثبت نام در مدارس بین المللی مالزی نمایید .

۲- قبل از ثبت نام فرزندتان در مدارس بین المللی مالزی ابتدا لیست مدارسی که از نظر هزینه به بودجه شما میخوردند را بگیرید و اگر در کشور دیگری زندگی میکنید به مالزی سفر کنید و مستقیم به همراه فرزندتان به چند مدرسه اینترنشنال در مالزی مراجعه کنید ، محیط مدرسه بین المللی مورد نطرتان در مالزی را ببینید . ممکن است فرزند شما واقعا محیط ان مدرسه بین المللی در مالزی را که مد نظر شما هست دوست نداشته باشد . امکانات اموزشی مدرسه بین المللی را بررسی کنید . با اساتید و مسئولین مدرسه از نزدیک صحبت کنید و سیستم آموزشی و هزینه های مدرسه را بررسی کنید و بعد از اینکه در همه این موارد اطلاعات مورد نظر را کسب کردید نسبت به ثبت نام اقدام کنید. مشاورین ما نیز برای انجام کلیه امور ثبت نام در خدمت شما هستند . برای ارتباط با ما روی این لینک کلیک کنید و امروز با ما تماس بگیرید.

۳-سیستم اموزشی مدارس بین المللی در مالزی متفاوت میباشد . برای مثال یک مدرسه استرالیایی میباشد و سیستم اموزشی آن همانند سیستم اموزشی مدارس در استرالیا میباشد و یا یک مدرسه بین المللی در مالزی کانادایی میباشد یعنی سیستم آموزشیش شبیه به مدارس کانادا میباشد. اگر برای اینده برنامه ریزی کرده اید و برای مثال تمایل دارید فرزندتان برای تحصیل و کار در آینده به کشوری مثل استرالیا مهاجرت کند ، ترجیحا ایشان را در مدارس استرالیایی در مالزی ثبت نام کنید و اگر میخواهید در آینده به کانادا بروید ایشان را در مدارس کانادایی در مالزی ثبت نام کنید . به همین صورت برای هر سیستم اموزشی دیگر تصمیم بگیرید.

۴- هزینه هزینه هزینه هزینه ، با توجه به اینکه هزینه تحصیل در مدارس بین المللی مالزی بالا میباشد ، قبل از هر چیزی هزینه تحصیل در مدرسه های بین المللی مالزی را دقیق بررسی کنید به گونه ای که بتوانید در چند سال تحصیل هزینه مدرسه را پرداخت کنید . چرا ؟ طبیعتا وقتی فرزندتان را در ی ک مدرسه ثبت نام میکنید ، بعد از مدتی فرزند شما دوستان زیادی در مدرسه پیدا میکند و با محیط مدرسه و اساتید مدرسه آشنا میشود و اگر بخواهید بعد از یکسال به دلیل نداشتن هزینه ها مدرسه فرزندتان را تغییر بدهید طبیعتا لطمه های روحی زودی به ایشان وارد میشود و مدت زیادی دوباره زمان میبرد که با محیط مدرسه جدید آشنا شود که این خود باعث افت تحصیلی میشود .

 

آزمون ورودی مدارس اینترنشنال در مالزی : معمولا اکثر مدارس بین المللی در مالزی دو آزمون ورودی دارند ( ازمون زبان انگلیسی در مدارس بین المللی مالزی و آزمون ریاضی در مدارس بین المللی مالزی ) . اگر فرزند شما در این دو آزمون قبول نشود نمیتواند وارد مدرسه شود . البته در بعضی از مدارس اگر ببینند فرزند شما در زبان انگلیسی متوسط رو به بالا میباشد . تقریبا یک سال ایشان را در کلاس آمادگی زبان انگلیسی قرار میدهند سپس وارد کلاس درس اصلی میشود . برای ریاضیات هم اگر نمره قبولی در ازمون کسب کنند ولی نمره مورد نظر خیلی خوب نباشد ، برایشان کلاسهای امادگی ریاضی قبلا از شروع کلاس درس مدرسه در نظر میگیرند . پس دقت کنید که به هیچ عنوان فرزندانتان را با زبان صفر در مدارس اینترنشنال مالزی ثبت نام نکنید .  زبان باید متوسط به بالا باشد و بچه باید بتواند به راحتی به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کند .

 

شرایط ثبت نام در مدارس بین المللی مالزی :

۱-داشتن دانش کافی در زبان انگلیسی و برقراری ارتباط راحت به زبان انگلیسی

۲- قبولی در آزمون زبان و ریاضیات

۳-داشتن هزینه تحصیل

 

ویزای تحصیلی برای دانش اموزان در مدارس بین المللی مالزی:

بعد از ثبت نام فرزندان در مالزی ، ویزای دانش آموزی از طرف مدرسه برای فرزند صادر میشود و یکی از والدین هم میتوانند ویزای همراه فرزند را تا زمانی که فرزند در آن مدرسه تحصیل میکند را داشته باشد .

متاسفانه مدارس بین المللی مالزی فقط به یک نفر از والدین( پدر یا مادر ) ویزا میدهند . حتی اگر شما دو فرزند در دو مدرسه متفاوت در مالزی داشته باشید باز هم فقط به یک نفر از والدین ویزای همراه میدهند .

اگر هر دو نفر والدین میخواهند همراه فرزند باشند در مالزی باید یک نفر از والدین ویزای کار و یا تحصیل در مالزی بگیرد و در کنار خانواده باشد ، در غیر اینصورت فقط به صورت کوتاه مدت مثلا دو ماهه میتواند همراه خانواده باشد و بعد از مدتی به کشور خود برگردد و مجدد ویزای دو الی ۳ ماهه بگیرد و به مالزی سفر کند .

خانواده هایی که در مالزی هستند و ویزای کار و یا تحصیل در مالزی دارند مشکلی در این زمینه ندارد.

 

نام و مشخصات و هزینه مدارس بین المللی در مالزی :‌ با توجه به اینکه تعداد مدارس بین المللی در مالزی خیلی زیاد است ، در جدول زیر نام و مشخصات بعضی از مدارس بین المللی مالزی که محبوبیت بیشتری دارند را اعلام میکنیم.

نکته در مورد هزینه تحصیل در مدارس بین المللی مالزی : معمولا هزینه مدارس اینترنشنال در مالزی بر اساس سن و کلاس دانش آموز میباشد . برای مثال هزینه تحصیل در کلاس اول ابتدایی کمتر از هزینه تحصیل در کلاس دهم میباشد .

 

لیست مدارس بین المللی در مالزی – مدارس مجبوب
نام مدرسه هزینه تحصیل به رینگیت برای یکسال
مدرسه سیفول در مالزی  23000 الی 38000
 مدرسه فیرویو در مالزی  30000 الی 55000
 مدرسه تیلورز در مالزی  25000 الی 50000
مدرسه نکسوز در مالزی  45000 الی 80000
 مدرسه استرالیایی در مالزی  55000 الی 110000
 مدرسه تاناراتا در مالزی  25000 الی 45000
 مدرسه النور در مالزی  12000 الی 24000
 مدرسه سانوی در مالزی  45000 الی 85000

با توحه به اینکه هزینه بر اساس سن و کلاس درس دانش آموز میباشد فقط کافی است سن و کلاس فرزند خود را برای ما ارسال نمایید سپس هزینه های دقیق مربوط به هر سال را به شما اعلام میکنیم . 

تماس با ما برای مشاوره و ثبت نام : جهت ثبت نام در مدارس بین المللی مالی و هر نوع مشاوره در این زمینه به صفحه تماس با ما در این لینک مراجعه کنید و فرم مشاوره را تکمیل کنید مشاورین ما در کوتاهترین زمان ممکن ( حداکثر ۲۴ ساعت ) پاسخ و راهنمایی های لازم را برای شما ارسال میکنند 

 

کانال تلگرام ما کلیک کنید و عضو شوید : https://t.me/MNeducationGroup

صفحه ما در اینستاگرام کلیک کنید و فالو کنید : https://www.instagram.com/mngroupmalaysia/

 

اخطار:  متاسفانه وبسایتهای گزارش شده اند که مطالب وبسایتهای گروه ما را بدون کسب اجازه کپی میکنند و بدون ذکر منبع در سایتهای دیگر قرار میدهند و نمیدانند که مطالب ما بر اساس قوانین مالزی ممکن است هر ماه تغییر کنند . طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از سایتها بدون کسب اجازه ممنوع میباشد و پیگرد قانونی دارد. بر این اساس کلیه وبسایتهای MN Group مجهز به قویترین نرم افزارها برای پیگیری این موارد میباشد و هر هفته گزارشی از سایتهایی که مطالب ما را کپی میکنند از طریق ایمیل به ما اعلام میشود و در اولین فرصت گزارشی به همراه لینک سایت شما تنظیم و به شرکت گوگل ارائه و پیگیری های لازم در این زمینه اعمال میشود . در صورتی که تمایل دارید مطالب سایتهای MN group  را کپی کنید و در سایتهای دیگر قرار بدهید متن زیر را میبایست در پایین مطلب کپی شده در سایتتان قرار بدهید .

این مطلب از سایت ( لینک سایت ما ) گرفته شده است .

مطالب مرتبط