نماینده رسمی دانشگاه ها و کالجهای مالزی با 14 سال سابقه

کالج زبان شفیلد مالزی Sheffield

کالج زبان شفیلد مالزی به دلیل اینکه از برنامه های آموزشی کالجهای زبان در استرالیا استفاده میکند ، با کیفیت ترین و بهترین دوره های زبان در مالزی را در حال حاضر ارایه میدهد و درصد رضایت دانشجویان در این کالج به مراتب بیشتر از کالج های زبان دیگر مالزی است . 

لازم به ذکر است ، دو نفر از مشاورین ما هم دوره های زبان خود را در کالج شفیلد در کوالالامپور گذرانده اند و در کوتاه ترین مدت به بهترین نتیجه رسیده اند .

 اکثر اساتید کالج شفیلد در مالزی از کشورهای انگلیسی زبان هستند و این یکی از بهترین مزیت ها برای شرکت در دوره های آکادمی شفیلد است . اساتید متخصص و محیط آموزشی کالج زبان شفیلد در کوالالامپور و قرار گرفتن این کالج در مرکز شهر کوالالامپور ، توجه دانشجویان زیادی را به خود جلب کرده .

نام کامل کالج شفیلد : Sheffield Academy

امکانات آموزشی کالج شفیلد

کالج زبان شفیلد مالزی علاوه بر برنامه های آموزشی منظم و قوی ، دارای امکانات مناسب برای دانشجویان می باشد . گروه ما از کلاسهای شفیلد و کتابخانه و دیگر امکانات آن به صورت منظم هر ترم دیدن می کنند ، لذا کلیه امکانات مورد نیاز دانشجویان از قبیل کتابخانه ، اتاق تلویزیون برای دیدن فیلمهای انگلیسی در کالج Sheffield وجود دارد و همچنین کلیه کلاسها مجهز به سیستم کامپیوتر و تجهیزات تدریس است .

موقعیت مکانی کالج شفیلد در مالزی

کالج زبان شفیلد در مرکز شهر کوالالامپور در ساختمان منارا چانگ ( Menara Chan ) خیابان امپنگ ( Jalan Ampang ) و همجوار هتل مایا ( Hotel Maya ) واقع شده است .

با توجه به اینکه کالج شفیلد در مرکز شهر کوالالامپور و یکی از بهترین مناطق کوالالامپور واقع شده است ، دانشجویانی که در شفیلد تحصیل میکنند به کلیه امکانات حمل و نقل عمومی و همچنین انواع رستورانها دسترسی خیلی آسانی دارند .

فاصله زمانی آکادمی شفیلد با برجهای دوقلو کوالالامپور فقط 500 متر ( 5 دقیقه پیاده روی ) است .

مرکز خرید Suria KLCC که در فاصله 500 متری ( 5 دقیقه پیاده روی ) از کالج و در کنار برجهای دوقلو قرار دارد در چند طبقه دارای بخشهای مختلف از قبیل انواع برندهای لباس ، کیف و کفش و در یک طبقه انواع رستورانهای معروف مالزی ، سوپر مارکت و هایپر مارکت جهت تهیه مواد غذایی میباشد.

برای رفت و آمد به دیگر مناطق کوالالامپور میتوانید به ایستگاه قطار KLCC که در فاصله 500 متری کالج قرار دارد بروید و با تهیه بلیط به کلیه مناطق کوالالامپور بروید .

ایستگاه اتوبوس و تاکسی هم دقیقا روبروی کالج شفیلد قرار دارد که با گرفتن نقشه مسیرهای اتوبوس و تهیه کارت اتوبوس میتوانید برای رفتن به دیگر مناطق کوالالامپور استفاده کنید .

برای رفت و آمد سریعتر از تاکسی استفاده کنید ، البته کرایه تاکسی در مالزی گرانتر از کرایه قطار و اتوبوس است .

هزینه تحصیل در کالج زبان شفیلد مالزی

هزینه تحصیل در کالج زبان شفیلد در جدول زیر نوشته شده است . هزینه های درج شده در جدول زیر شامل هزینه تحصیل + هزینه ویزای دانشجویی + هزینه ثبت نام + هزینه بیمه درمانی + هزینه آزمون تعیین سطح است .

طول دوره شهریه به دلار مدت ویزا
یک ماه 602 دلار بدون ویزا
دو ماه 900 دلار بدون ویزا
سه ماه 1205 دلار بدون ویزا
چهار ماه 2529 دلار شش ماه
پنج ماه 2967 دلار شش ماه
شش ماه 3241 دلار شش ماه
هفت ماه 3652 دلار یکسال
هشت ماه 3843 دلار یکسال
نه ماه 4227 دلار یکسال
ده ماه 4601 دلار یکسال
یازده ماه 4993 دلار یکسال
دوازده ماه 5376 دلار یکسال

 

چه زمانی باید هزینه کالج را پرداخت کنم ؟

زمان گرفتن نامه پذیرش نیاز نیست هزینه ای پرداخت کنید ،فقط زمان اقدام برای ویزای دانشجویی از کل مبلغ تحصیل که در جدول نوشته شده باید 800 دلار به حساب کالج واریز کنید و باقی مبلغ را بعد از رسیدن به مالزی مستقیم به کالج پرداخت کنید .

هزینه را به چه حسابی باید واریز کنم ؟

بعد از صدور نامه پذیرش ، اطلاعات حساب بانکی کالج شفیلد در نامه پذیرش نوشته شده است . مبلغ را مستقیم به حساب کالج واریز میکنید و رسید واریزی را برای ما ارسال می کنید . 

بجز هزینه های نوشته شده در جدول بالا چه هزینه های دیگری باید در مالزی پرداخت کنم ؟

باید هزینه های زندگی شامل هزینه مسکن ، خورد و خوراک و رفت و آمد در مالزی را هم به صورت ماهیانه پرداخت کنید .( 200 الی 250 دلار برای اجاره اتاق + 200 الی 250 دلار برای هزینه های زندگی ) در مجموع 400 الی 500 دلار در ماه ، برای یک زندگی دانشجویی با احتساب اجاره یک اتاق در نزدیکی کالج در نظر بگیرید. 

شرایط ثبت نام در کالج شفیلد چیست ؟

– حداقل سن 18 سال 

– حداکثر سن 40 سال 

– داشتن مدرک دیپلم 

من سنم بیشتر از 45 سال است میتوانم در کالج شفیلد ثبت نام کنم ؟

بله . میتوانید با ویزای توریستی که در فرودگاه مالزی به شما میدهند 1 الی 3 ماه در کالج تحصیل کنید ولی قبل از ورود به مالزی ، صفحه اول پاسپورت را برای ما ارسال کنید که نامه پذیرش شما را از کالج بگیریم .

چرا دوره های 1 الی 3 ماهه ویزای دانشجویی ندارند ؟

بر اساس قوانین اداره مهاجرت مالزی، اگر بخواهید در کالج زبان شفیلد مالزی تحصیل کنید و ویزای دانشجویی بگیرید باید حداقل هزینه دوره 4 ماهه را پرداخت کنید . کسانی که نمیخواهند ویزای دانشجویی بگیرند باید با ویزای توریستی در دوره های 1 الی 3 ماهه ثبت نام کنند.

ویزای توریستی مالزی را از کجا بگیریم ؟

ویزای توریستی مالزی به صورت رایگان در فرودگاه مالزی در پاسپورت شما درج میشود . 

چه زمانی میتوانم در کالج شفیلد ثبت نام کنم ؟

در هر زمانی از ماه میتوانید ثبت نام کنید ولی کلاس را باید اول ماه شروع کنید .

کلاسهای کالج شفیلد در مالزی چند روز در هفته است ؟

دوره های کالج شفیلد به صورت فشرده است . از یک ماه الی 12 ماه . 5 روز در هفته ( از دوشنبه تا جمعه )  و 5 ساعت در روز است . روزهای شنبه و یکشنبه کالج تعطیل است 

چند ماه نیاز دارم زبان بخوانم تا به حد مطلوبی برسم ؟

بستگی به سطح فعلی زبان شما دارد و اینکه چقدر در طول دوره زبان برای یادگیری وقت میگذارید .بعد از اینکه وارد مالزی شدید ، باید در آزمون تعیین سطح در کالج شرکت کنید تا سطح زبان شما مشخص شود . بر اساس تجارب دانشجویانی که از طریق ما در کالجهای زبان در مالزی ثبت نام کرده اند :

1- اگر سطح زبان شما ضعیف باشد باید حداقل 8 ماه الی 12 ماه زبان بخوانید تا به سطح مطلوبی برسید

2- اگر زبان شما متوسط باشد باید 5 ماه الی 7 ماه زبان بخوانید تا به سطح مطلوبی برسید

3- اگر زبان شما متوسط به بالا و نزدیک به خوب باشد با یک دوره 4 الی 5 ماهه میتوانید به بهترین سطح برسید .

آیا کالج زبان شفیلد مالزی خوابگاه دارد ؟

بله ، کلیه دانشجویانی که در کالج شفیلد تحصیل میکنند ، میتوانند یک اتاق در نزدیکی کالج اجاره کنند . بدلیل اینکه کالج شفیلد در مرکز شهر کوالالامپور قرار دارد ،  اجاره اتاق در نزدیکی کالج خیلی آسان است .

 پیشنهاد میشود ، در دو روز اول یک هتل ارزان قیمت نزدیک کالج بگیرید و بعد از ثبت نام به همراه مسئول خوابگاه ، چند اتاق که متناسب با بودجه شما باشد ببینید و در نهایت اتاق مورد نظرتان را بگیرید . 

به طور تقریبی هزینه یک اتاق در مرکز شهر کوالالامپور بین 250 الی 400 دلار در ماه است . قبل از سفر به مالزی در مورد خوابگاه و هتل شما را کامل راهنمایی میکنیم .

گروه ما خدمات اسکان ( هتل و یا خوابگاه دانشجویی ) فقط به دانشجویانی ارائه میدهد که نامه پذیرش از کالج را از طریق ما گرفته باشند  .

مراحل ثبت نام در کالج شفیلد 

  1. اخذ نامه پذیرش از کالج (Offer Letter)
  2. اخذ ویزای دانشجویی ( Visa Approval Letter )
  3. اخذ SEV از سفارت مالزی 
  4. رزرو خوابگاه دانشجویی و یا هتل
  5. سفر به مالزی و شروع درس

 

مرحله اول : اخذ نامه پذیرش از کالج

برای اخذ نامه پذیرش ، صفحه اول پاسپورت را از طریق ایمیل و یا واتس اپ برای ما ارسال کنید . ما نامه پذیرش شما را از کالج میگیریم سپس نامه پذیرش به همراه مدارک لازم برای ویزای دانشجویی مالزی را به ایمیل شما ارسال میکنیم .

نکته : دانشجویانی که میخواهند بین 1 الی 3 ماه با ویزای توریستی در کالج تحصیل کنند ، بعد از دریافت نامه پذیرش میتوانند به مالزی سفر کنند و نیازی به انجام مراحل بعدی ندارند . مراحل بعدی برای کسانی هست که میخواهند در دوره های بیشتر از 3 ماه با ویزای دانشجویی تحصیل کنند . 

مدت زمان لازم برای دریافت نامه پذیرش 2 روز کاری میباشد.

مرحله دوم : اخذ ویزای دانشجویی (VAL)

مدارک مورد نیاز برای ویزای دانشجویی lمالزی را که به همراه نامه پذیرش در مرحله اول برایتان ارسال کردیم  آماده کنید و برای ما ارسال کنید . تیم ما کلیه کارهای لازم برای دریافت ویزای دانشجویی شما را انجام میدهند ، و بعد از دریافت تاییدیه ویزا از اداره مهاجرت مالزی ، از طریق ایمیل و یا واتس اپ برایتان ارسال میکنیم . 

نامه تاییدیه ویزا به انگلیسی : Visa Approval Letter که به آن VAL  میگویند . 

در این مرحله شما را راهنمایی می کنیم که بتوانید مراحل ویزای دانشجویی را به صورت آنلاین در سایت اداره مهاجرت مالزی ببینید . 

مدارک لازم برای گرفتن ویزای تحصیلی از کالج شفیلد :

  • صفحات پاسپورت ( اعتبار پاسپورت باید حداقل 1.5 سال باشد)
  • عکس
  • رسید واریز هزینه ویزا ( در سوال و جوابهای بالا توضیح داده شده )

مدت زمان لازم برای دریافت VAL در صورتی که مدارک کامل باشد ، بین 2 الی 4 هفته میباشد . 

مرحله سوم : اخذ SEV از سفارت مالزی 

ویزای ورود به مالزی به انگلیسی : Single Entry Visa  که به آن SEV  میگویند . 

برای گرفتن ویزای ورود به مالزی (SEV) باید به سفارت مالزی در کشور محل سکونتتان مراجعه کنید .

نکته اول : قبل از مراجعه با سفارت تماس بگیرید و به آنها اعلام کنید نامه پذیرش و VAL از مالزی گرفته اید و می خواهید از سفارت SEV بگیرید . لیست مدارک لازم را و همچنین ساعات کاری سفارت را بپرسید . سپس بعد از آماده کردن مدارک به سفارت مراجعه کنید . به طور کلی برای دریافت SEV از سفارت مالزی ، مدارک زیر لازم است ولی حتما قبل از رفتن به سفارت تماس بگیرید و لیست مدارک را بگیرید.

  • نامه پذیرش
  • نامه تاییدیه ویزای VAL
  • عکس شخصی
  • بلیط سفر به مالزی ( زمان رسیدن شما به مالزی باید در ساعات اداری و روزهای غیر تعطیل باشد ) 

نکته دوم : دانشجویان بعضی از کشورها میتوانند بدون SEV به مالزی بیایند ( سه الی ۴ کشور فقط) . در این مورد با مشاوران ما صحبت کنید .

مدت زمان لازم برای دریافت SEV بین 2 الی 5 روز کاری میباشد .

مرحله چهارم : رزرو هتل و یا خوابگاه دانشجویی

چند روز قبل از سفر به مالزی ( حداقل یک هفته قبل از سفر ) ، بلیط سفر را برای ما ارسال کنید ، بسته به بودجه شما، اتاق در خوابگاه و یا هتل نزدیک کالج برای شما رزرو میکنیم . پیشنهاد میشود در روزهای اول در هتل باشید و اتاقهای خوابگاه را از نزدیک ببینید سپس اتاق مورد نظرتان را بگیرید .

بر اساس قوانین ، دانشجویانی که با ویزای دانشجویی (VAL ) وارد مالزی میشوند ، نمیتوانند به تنهایی از فرودگاه مالزی به خارج فرودگاه بروند و باید حتما نماینده ( راننده ) رسمی کالج روز رسیدن شما در فرودگاه باشد و در قسمت اداره مهاجرت در فرودگاه مالزی ، با در دست داشتن نامه از کالج، تایید کند که شما دانشجوی کالج هستید  . 

بعد از دریافت بلیط از طرف شما ، هماهنگی های لازم با کالج را ما انجام میدهیم و یک راننده برای شما در نظر گرفته میشود و اطلاعات تماس راننده یک روز قبل از سفر برای شما ارسال میشود و محلی را که در فرودگاه مالزی باید راننده را ملاقات کنید به شما اعلام میکنیم  . 

مامور اداره مهاجرت در فرودگاه مالزی ممکن است زمان درج مهر ورود در پاسپورت ، مدارک زیر را از شما بخواهد ، لطفا مدارک زیر را پرینت کنید و همراهتان داشته باشید و اگر مامور در فرودگاه مالزی درخواست کرد تحویل بدهید :

  • کپی نامه پذیرش از کالج شفیلد که در مرحله اول برایتان ارسال کردیم
  • کپی نامه VAL  ( تاییدیه ویزای دانشجویی ) که در مرحله دوم برایتان ارسال کردیم 

مرحله پنجم : سفر به مالزی و شروع درس

بعد از رسیدن شما به مالزی ، یک نفر از مشاورین به شما کمک میکند که کارهای لازم بعد از سفر را انجام دهید . مثل ثبت نام نهایی در کالج و پرداخت هزینه تحصیل ، انجام آزمایشات پزشکی و آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی در کالج sheffield و گرفتن برنامه کلاسها و در نهایت شروع تحصیل . بعد از انجام کارهای نهایی، اصل پاسپورت را باید تحویل کالج بدهید . کالج اصل پاسپورت را به اداره مهاجرت مالزی میفرستد و استیکر ویزای دانشجویی را در پاسپورت شما میزنند سپس اصل پاسپورت را به شما تحویل میدهند .

از زمان شروع پروسه پذیرش تا زمان رسیدن به مالزی و شروع کلاسها ، ما کنارتان هستیم و کلیه مراحل را قدم به قدم با هم پیش می بریم تا انشاالله به سلامت به مالزی برسید و تحصیل تان را شروع کنید .

آیا میخواهید در کالج زبان شفیلد مالزی تحصیل کنید ؟

مجموعه ما به عنوان قدیمی ترین شرکت خدمات دانشجویی در مالزی و نماینده رسمی دانشگاه ها و کالجهای زبان در مالزی  ، از سال 2007 تا الان به بیش از 6000 دانشجو از چندین کشور مختلف کمک کرده ایم و بدون هیچ مشکلی به مالزی رسیده اند و تحصیل و زندگی خود را شروع کرده اند .

ما نماینده رسمی کالج شفیلد مالزی هستیم و خدمات زیر را به همه دانشجویان می دهیم ::

  1. مشاوره ) 
  2. اخذ پذیرش
  3. انجام کلیه مراحل ویزای تحصیلی
  4. هماهنگی برای استقبال در فرودگاه مالزی
  5. کمک برای گرفتن خوابگاه و یا رزرو هتل 
  6. کمک برای انجام کارهای بعد از رسیدن به مالزی
  7. راهنمایی های لازم در طول دوره تحصیل 

برای ارتباط با ما و ثبت نام در کالج شفیلد ، از طریق ایمیل و یا شماره های واتس اپ و یا تکمیل فرم ثبت نام که در زیر همین صفحه است با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ شما را میدهیم . 

مطالب مرتبط